Alohaa! Selamat Datang ya! Di sini terdapat pelbagai maklumat yang boleh membuat anda rasa bangang insaf meroyan dan pastinya membuat anda terngangaa di depan komputer! Jangan lupa untuk like FB Page kami dan tinggalkan komen. Sebarang cadangan sila tinggalkan di ShoutBox. Terima Kasih sudi melawat! Check out. . .

Monday, December 17, 2012

5 Artis Wanita Malaysia Yang Hisap Rokok

Perempuan yang hisap rokok, selalu kita tengok pelik kan. Kali ni Admin nk kongsi dengan hampa semua soal artis2 Malaysia yang hisap rokok. Tapi x smestinya mreka jhat! Nakal sikit ja kot..hehe!
 Nk taw dak? Jum layann!

1. Syarifah Amani


pakai bju kurung kod!

Syarifah digambarkan mempunyai watak penuh keibuan dan kemelayuan! Tiba2, dia hisap rokok! Spoilt! xD

2.
Aflind Shauki dan Isterinya

enjoy ramai2

Si 'Buyot' (nama glamour dalam filem Buli) ni nampak saja 'skema' dalam filem Papadom tapi di dunia realiti, lihat sajalah.. Steadylah ..

3. Fasha Sandha

katop mata!

Akibat penyebaran secara berleluasa gambar di atas, Fasha Sandha akhirnya telah membuat pengakuan yang dia sememangnya merokok. Namun dia bukanlah seorang heavy smoker, cuma kadang-kadang (social smoker) sahaja.

4. Sazzy Falak

err...terok!

Sazzy memang dikenali dengan gaya urbannya. Gambar ini menunjukkan Sazzy sedang memegang puntung rokok ini diambil ketika Sazzy bersama-sama Yasmin Hani dan rakan-rakannya yang lain di sebuah parti. Di sebuah laman hiburan, menyatakan bahawa Sazzy sememangnya perokok. Tapi, kadang-kadang je...


5. Sharifah Jasmine Sofea (peserta gadis melayu 3)

aiyoo.. taiko!

no description!hahaha,

Mungkin ada ramai lagi artis wanita diluar sana yang merokok, tapi x kantoi! Takat sekarang yang ni jea yg admin boleh bagi..hehehe!


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...